Гарантія

На всі товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів.

  • Гарантійний термін, що надається на товар, залежить від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
  • Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон інтернет-магазину Energomag.com.ua
  • Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

  • Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками.
  • Адреси та телефони сервісних центрів можна знайти на гарантійному талоні або за адресою — список сервісних центрів.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:

  • Модель;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ.

Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

товар, який не був у вжитку і не має слідів використання:

  • подряпин,
  • сколів,
  • потертостей,
  • на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов,
  • програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Що ви не можете повернути!

На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у таких випадках:

  • Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського шлюбу)
  • Вироби, що мають сліди користування!
  • Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
  • Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну!
  • Вироби, які змінили свій колір або через перебування у басейні (вплив хімічних речовин), або інших зовнішніх факторів.

Умови повернення або обміну виробу

  • Ми приймаємо на повернення/обмін виробу в новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці та за наявності товарного чека!
  • Після отримання виробу на обмін/повернення наші менеджери перевірять стан виробу для контролю якості протягом 2-5 робочих днів.
  • Після перевірки працівником стану виробу ми зробимо повернення грошей або обмін на інший виріб.
  • При поверненні грошей за виріб ми не компенсуємо витрати на доставку, яка була в оригінальному замовленні.

Де і як можна зробити обмін чи повернення?

  • Ми повернемо гроші після перевірки товару, чи не пізніше ніж через 7 днів.
  • Якщо ви мешкаєте не в Дніпрі, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки.
  • Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші перерахуванням суми на картку Приват Банку.
  • Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період.

Якщо у гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар із повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою у тому, що має «суттєвий недолік».

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушена безпека гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпу